Friday, January 20, 2012

An Interesting Thursday ...

o ploaie cu tunete ca-n filmele lui Hitchcock... care-a paralizat electricitatea si ne-a oferit o pauza prelungita de cafea ... Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
desktopurile ar fi cedat din prima clipa ... noroc de laptopuri ... (bateria ma avertizeaza ca mai am acces doar o ora si 20 de minute - pe power saver)
Image   Hosted by ImageShack.us
e fain pentru ca nimeni nu se streseaza, nimeni nu suna disperat Image and video hosting by TinyPic la firma care ar trebui sa aduca lumina inapoi ...


how cool is that? Image and video hosting by TinyPic

e haios
Image and video hosting by TinyPic ... singurele lumini aprinse sunt alea de urgenta, cateva lanternutze ratacite si farurile masinilor care strabat stradutza ...

and ... we're back after 45 minutes!!!
Free  Image Hosting

si cand credeam ca ziua asta n-o sa beneficieze de nimic deosebit, iata ca primesc o invitatie la step aerobic de la o colega foarte dragutza ...
Image   Hosted by ImageShack.us
n-am stat pe ganduri, am stabilit la ce ora vine sa ma ia si m-am indreptat spre camera ...
am devenit putin mai punctuala asa ca am iesit in fata hotelului mai devreme ... pot sa va spun doar atat ... ningea ca intr-o poveste de Andersen
Image and video hosting by TinyPic (stiu ca altcineva isi dorea sa ninga Image   Hosted by ImageShack.us - am suflat cativa fulgi, poate ajung) Image and video hosting by TinyPic
as fi lasat balta si step aerobicul si tot ... pentru o bataie cu zapada si pentru un omuletz
Image and video hosting by TinyPic , va jur! Image and video hosting  by TinyPic
pacat insa ca n-am echipa potrivita ... zbenguitzii mei de-acasa lipseau ...
Image and video hosting by TinyPic

la aerobic a fost ok, m-am miscat mult si mi-a placut ... initial am crezut ca azi voi merge târâş, dar se pare ca am totusi conditie fizica ok, asa "ţânţar anofel" cum sunt ...
Image and video hosting by TinyPic

Joi l-am avut in program pe Hitchcock si pe Andersen ... who's next?


s-a mai dus o zi
Image and video hosting by TinyPic ... azi e vineri!!! Image and video hosting by TinyPic


You know ... Image and video hosting by TinyPic

No comments: