Friday, December 20, 2013

Craciun Fericit!

acum 20 de ani, un articol din viata libera si parintii mei ma indemnau sa-i scriu o scrisoare lui Mos Craciun ... si am facut-o ... desi tin minte foarte bine ca ma aflam exact in momentul ala din viata, cand existenta lui Mos Craciun era pusa serios la indoiala (vorbea lumea )
am gasit o felicitare frumoasa si i-am scris (in limba romana 
 ) l-am rugat sa-mi aduca doua masinute, una pentru mine si una pentru fratele meu, iar la final i-am urat sarbatori fericite si le-am transmis salutari spiridusilor.
am aplicat un timbru international (ca doar deh! Mos Craciun nu locuieste in Romania, totusi scrisoarea era in romaneste
 ) si am expediat-o.

Craciunul a fost foarte frumos (ca toate Craciunurile, de altfel), am primit exact ce i-am scris Mosului ca mi-as dori si la putin timp dupa Revelion, am primit raspunsul
 "magic", dovada "vie" ca Mosul exista  , ca lumea raspandea informatii eronate  , toate intrebarile mele isi gasisera raspuns intr-o clipa  ... si n-am ezitat nicio clipa sa flutur scrisoarea prin fata celor care ma luau in ras ... 
(inca mai fac asta   )
Asadar, voua oamenilor mari si mici ... mi-as dori sa va aduc un strop de speranta si inocenta in suflet ...

Mos Craciun exista si traieste in sufletul fiecaruia dintre noi - este magia sarbatorilor de iarna, cand in casa miroase a brad, a cozonac si a portocale, cand sunetul colindelor inunda casele si sufletele tuturor, cand fugi in pijamale sa vezi ce cadou te asteapta sub brad, acea emotie a diminetii de Craciun cand ne-am dori ca timpul sa se opreasca. macar putin.

Craciun Fericit!

P.S. -  La Multi Ani! 

No comments: