Friday, July 13, 2007

declaratzii date dupa accidente!

Destul de vechi, dar ma amuza de fiecare data!

* Cealalta masina a intrat în mine fara sa ma atentioneze asupra intentiilor ei.
* M-am lovit cu un camion stationar venind din sens invers.
* Am plecat de la marginea soselei, m-am uitat la soacra mea si am trecut peste parapet.
* Incercand sa omor o musca, am intrat cu masina intr-un stalp de telegraf.
* Conduceam masina de 40 de ani cand am adormit la volan si am avut un accident.
* Ca sa evit lovirea barei masinii din fata, am calcat pietonul.
* Masina mea era parcata in mod regulamentar cand a lovit cu spatele celalalt vehicul.
* O masina invizibila a aparut de nicaieri, mi-a lovit vehiculul si a disparut.
* Pietonul nu stia in ce directie sa se indrepte, asa ca l-am calcat.
* Stalpul de telefon se apropia repede. Am incercat sa virez in afara directiei lui cand el m-a lovit in fata.
* Apropiindu-ma de intersectie, nu am vazut nici un vehicul venind din dreapta mea, asa ca am lovit masina din fata.
* Masina din fata mea a lovit pietonul, dar acesta s-a sculat, asa ca l-am lovit si eu.

No comments: