Monday, December 10, 2007

Mission Complete !

Primit de la Onutzza. Mi se pare interesant! Sa vedem ce iese!

BEST (cel mai bun/cea mai buna)

1. Prieten de sex masculin: KMK si 23. Oricat de dezorientata as fi … astia doi stiu sa ma aduca pe carare … chiar daca ma mai apuca pandaliile, uneori le dau dreptate!

2. Prietena de sex feminin. Mama & Sufletzel. Nu ma pot limita la o singura persoana! Mami e cea mai de nadejde, dar nici Sufletzel nu e mai prejos! Stand de vorba cu una din ele … timpul zboara, buna dispozitzie se instaleaza si totul devine atat de roz. Ii multzumesc Lui Dumnezeu ca exista si le-am gasit tocmai eu!

3. Vacanta: escapada in Sweden … fara doar si poate … au mai fost si altele, dar in vara ce tocmai a trecut am facut cam tot ce mi-a trecut prin cap, am avut atat de multe experientze, trairi si evenimente … tone de adrenalina si obraji ce m-au durut de la atata ras … eXcelent!!!

4. Varsta: De cand am implinit 16 ani, pana acum … ma simt asa de ok, incat nu vreau sa ma gandesc la ce-mi rezerva urmatorul numar …

5. Amintire: prima plimbarea cu Honda …CLAR … mi-am revenit din nebunie dupa vreo doua zile … si primul zbor … si … tot super tare a fost cand mi s-au dat dispozitzii sa fiu echipata la ora 7 si mi-am dat seama pe la BZ, ca de fapt mergem la muntzi! Si … da, ar mai fi si prima oara cand m-am catzarat … n-as putea sa uit!

WORST (cel mai rau)

1. Moment al zilei: hmm … depinde cum si cat am dormit … de obicei daca e sa fie ceva nasol e atunci cand n-am timp sa beau o gura de cafea si prind traficul masiv … in principiu … cam dimineatza!

2. Zi din saptamana: Joi, pentru ca e cea mai apropiata zi de weekend … Vinerea e libera!

3. Mancare: ciorba de burta, masline, morcovul fiert intreg, supa (daca am lamaie … s-a rezolvat), conopida fiarta, ciocolata cu alune sau arahide … bleah, deja … bleah! bleah!

4. Amintire: Cand am ramas fara bunicii mei! Inca ma apuca plansul daca ma gandesc la ei … mi-au mai ramas bunicile, dar nu mai e nimic asa cum era odata …

LAST (ultimul/ultima)

1. Persoana pe care ai vazut-o: Mami, mi-a zis “Noapte Buna!”

2. Persoana cu care ai vorbit la telefon: BeBe, dupa ce i-am dat sms.

3. Imbratisat: Mami

4. Persoana careia i-ai trimis sms: BeBe

5: Persoana cu care ai vorbit pe messenger: Sp2 … cateva replici pentru ca se grabea omu’ ...

YESTERDAY (ieri)

1. Ce ai facut: am scris in postul de ieri

2. Cu cine ai fost: M-am vazut cu ceva lume … fara sa ma plictisesc nici o clipa …

3. Zi buna/rea: A fost o zi minunata …

4. Ai pierdut ceva? Nimik, in schimb cred ca am castigat mai mult decat imi pot da seama …

5. Te-ai indragostit? Ieri? Cine stie?

TODAY (azi)

1. Ce faci acum: Stau pe scaunul de Semi Director

2. Azi, in general: Proiect de dimineatza, cu gagicile, am avansat o etapa cu un alt lucru important, un pranz betonaizer, o discutzie tare placuta cu Maitza mea, am conversat cu niste colegi … tot despre proiectul de la facultate, ploaie, cina si … sa vedem ce urmeaza …

3. Porti: pantaloni de pijama, o bluzitza subtzire, sosete albe, papuci cu tigrutzi

4. Ce-ai mancat de pranz: Tortellini cu panna (noi nu avem sortimentul asta) si parmezan … foarte, foarte bun!

5. Mai buna ca ziua de ieri: Posibil … nu prea m-am gandit la asta!


TOMORROW(maine)


1. Este: Martzi, o dezbatere la scoala pe tema proiectului … pare foarte interesant … oleak de treaba cu Maitza si sa vedem ce mai apare!

2. Ai planuri? Oarecum, dar intotdeauna apare si altceva decat ce aveam in minte initzial!

3. O sa fie o zi norocoasa? Asa imi pare, desi e Martzi … nu-mi suna nimik nasol!

4. Ce nu-ti place la ziua de maine: Mai, nu stiu de ce, dar nu prea e vreo zi care sa nu-mi placa!

5. Ai de muncit: e un fel de-a spune …


FAVORITES (preferate)

1. Numar: 4 si 23

2. Cantec: Kid Rock feat. Sheryl Crow – Picture

3. Culoare: Albastru (vreo 80.000 de nuantze), verde, galben, rosu, gri, negru (dupa care ma topesc … mereu)

4. Anotimp: Primavara, vara si iarna … imi place sa urmaresc cum se trezeste natura, sa ma balacesc, sa ma bronzez si tot ce are legatura cu “sapada” … nu cred ca toamna e naspa, doar ca e cam posomorata si capricioasa, da’ are farmecul ei!

5. Tara: Suedia, dar mi-a placut mult si Norvegia! Imi doresc sa vad Elvetzia, Portugalia, Egipt, Thailanda, Brazilia si Argentina … si bonus sa-mi vad fratzii mei (pinguinii) de la Polul Sud.


CURRENTLY (momentan)

1. Impreuna cu cineva: sarim


2. Iti e dor de cineva? Da, de KMK …

3. Dispozitzie: OK! Poate cam nedumerita, da’ putzin curioasa si vioaie!


4. Iti doresti: Multe … o ultima sesiune misto, vreo 5 vacantze inainte de licentza, ca totzi barfitorii sa-si tzina pliscurile, sa ma indepartez de oamenii slabi si ieftini … hmm … ce lista lunga imi trece acum prin minteee!!!


Finalul
: jocul pleaca spre: cine vrea!

No comments: