Friday, February 22, 2008

Friday ... between Thursday and Saturday

Azi la micul dejun ... Tzapinarii si cafea dulce-amaruie!
Rar pe aici, da stiu! Si ce?
Ei, bine, sunt cam pe marginea praspastiei (e un fel de-a spune), da' inca nu stiu daca vreau sa sar pe malul celalalt, sa raman unde sunt sau sa ma arunc in gol! (indiferent ce ar putea sa insemne asta )
Anyway, o sa aflu eu! Idee e ca oricum n-am timp sa ma gandesc si nici nu vreau sa-mi fac. Daca mai adaug si ca hotararea pe care am luat-o n-a fost aprobata de "consiliu", unde mai ajung?
Cum unde, mah? Unde vreau eu ... ce naiba?


De ieri am intrat in razboi cu Logan-urile albe (Bebe, promit ca pe Fulga o crutz
) E interesant si merita sa mai dea si honditza cate-un sut in posterior, e rezistenta si face victime! Beware! In clipa asta imi vine in minte secventza din "10 things I hate About You" cand tipa ii face praf portiera unui impresionist, idee ce mi-a fulgerat mintea, mult inainte sa vad filmul, dar acum am mai crescut ... zic unii!

Am ajuns la Kid Rock feat. Sheryl Crow - Picture.
(volum 100%, urmeaza Rammstein - Du Hast ... vecinii vor fi in delir)
E soare! Zambitzi, va rog! Hai, toata lumea, "Colgate Moment"! (cine stie, stie!)


3 comments:

Anonymous said...

sa ma tii la curent cu ce decizie vei lua...dar orice ai face, nu zabovi prea mult pe loc. sunt atate de descoperit. evoluezi enorm daca risti si ai curaj.sa nu-ti fie teama sa faci alegeri.dar ce spun eu? stii mai bine decat mine ce sa faci si cum sati dozezi curajul, nu? ai grija de tine, zambeste si tu si nu numai azi, ci in fiecare zi...pup!

cartush said...

De curaj n-o sa duc lipsa niciodata! Indiferent de cum vor decurge lucrurile, totul e spre bine, spre binele meu, normal ... iar ceilaltzi nu vor fi afectatzi! ;) Take care!

Bobby said...

Great blog thanks for posting