Thursday, April 24, 2008

Stop The Week!

Salut! Să vă povestesc ... de câte ori calc în şcoala Mirunei sunt "întâmpinată" de o nouă reclamă Vodafone! Măi, oameni buni, e o şcoală generală şi e aiurea tare să vezi ditamai reclama colorată lângă tablourile cu Ştefan cel Mare, Mihai Viteazul şi Bătălia de la Rovine.

Totuşi, mi se pare deplasat şi ilegal ... sau am rămas în urmă!?!?!? Nici nu caut nod în papură ... şi în facultate eXistă reclame la Galmopan ...

Gata, săptămâna mea se incheie azi, puful de plop s-a jucat cu nervii mei ... da' n-a avut sorţi de izbândă, traficul mi-a răpit timp preţios ... da' nici asta n-a reuşit să mă afecteze, albinele de pământ m-au rănit ... da' mi-a trecut, oamenii din jur au fost irascibili ... da' aplicând Image Hosted by ImageShack.ussunt tot în colţul însorit, urându-vă tot ce e mai bun, să faceţi exact ce vreţi voi în noaptea de Înviere ... eu cred că ştiu ce-o să fac ...

No comments: