Wednesday, July 30, 2008

Somewhere to Nowhere ...

Hey! Rar prin zonă şi fără scuze! Ei, poftim!

Recapitulăm:

-> e şi sunt


-> îmi ocupă mult timp, deşi mi-aş fi dorit un tănculeţ tot o să-l transformăm într-un final, ştii, da?

-> duminica urmăresc evenimentele de pe circuit (mai ales atunci când nu-s pocite
Image Hosted by ImageShack.us). Uhh, stai, e campion! Image Hosted by ImageShack.us

-> Say Cheese! Image Hosted by ImageShack.us

-> am citit Pe Tocuri - Mihaela Nicola -> merită citită într-o după-amiază, undeva la umbră

-> am (re)găsit Aventuri într-o curte interioară - Mircea Nedelciu Image Hosted by ImageShack.us

-> vă rog mult, "Wake Me Up When September Ends" ... Image Hosted by ImageShack.us

Numai bine, mult soare, asfalt uscat, voie bună, bere rece, bronz uniform, ochelari de soare ... eu pun tehnologia în cui, s-o ia cine vrea!

P.S. - Dacă mai apare vreun post între timp, m-am impiedicat de wireless, clar!

No comments: