Saturday, December 20, 2008

Sărbători Înzăpezite!

Anul ăsta nu vreau mesaje trimise la toată agenda ... aşa că vă rog, cei care faceţi asta, ignoraţi-mi numărul de telefon ... anul ăsta trimit felicitări de Crăciun ... cui vreau eu, da!

Anul ăsta ... ce-a mai rămas din el, nu am chef să imi pierd timpul cu explicaţii, cu rugăminţi, etc ... nu vreau să (mai) aud "Ce faci de Revelion?" ... nu vreau să mi se plângă de milă şi nici să fiu invidiată ... nu vreau să aud din alte surse ce cred unii şi alţii ... nu vreau sfaturi ... nu vreau să mai fiu un model pentru cei din jur ... aşa că fac numai ce vreau ... fie că e bun sau nu ...

Acestea fiind scrise ... vă urez Crăciun Minunat alături de familie şi prieteni!
Să împodoboţi un , să fiţi pe lista Mosului , să primiţi -ri frumoase, şi să ninga ... mult, mult de tot!

2009 să vă aducă sănătate şi bunătate în suflet!

La Multi Ani! Image Hosted by ImageShack.us
Eu voi fi pe ... undeva Image Hosted by ImageShack.us ...
cu o şampanie în mână ...
Image Hosted by ImageShack.us

No comments: