Wednesday, May 13, 2009

Breaking Clouds ...

Cadru: Ciocolatzele Kinder Image Hosted by ImageShack.us (+milk-cacao) si idei multe ...

Fapt: Am renuntzat la TV
Image Hosted by ImageShack.us ... e asa de bine sa n-aud tampenii ieftine ... si "succesuri" (abia am putut sa scriu cuvantul asta)


astept weekend-ul ... citesc Leandrul Alb - Janet Fitch si surpriza ... ieri leandrul Maitzei avea o floare roz ... pe cat de frumoasa, pe atat de otravitoare ...

imediat ce termin cartea, voi urmari versiunea ecranizata ... am o imaginatzie (prea) bogata care trebuie potolita ...


nu arunc pareri despre carte .. mie imi place, e ciudatzica rau (uneori) dar deosebita ...

ashes si-a dat seama ca ea citeste cartzi extraordinare, iar eu ... sunt un cititor DiLiu, care nu cauta ceva anume intr-un raft de cartzi ...
Image Hosted by ImageShack.us

trecem la treburi serioase ...
- lu' Upirik i-am schimbat grupa sanguina
Image Hosted by ImageShack.us, urmeaza sa-i sterg nasul, sa-i curatz oleak mintea (ca sa stie cand sa se enerveze si cand nu) si sa-i masez gleznele cu placutze noi, apoi un dusuletz si-un pup ... Free Image Hosting
- intr-o ora ma duc sa-mi cumpar Kinder Pingui
Image Hosted by ImageShack.us (am si surpri ... tot de la Kinder, da!) Image Hosted by ImageShack.us

- vreau tricou cu SuperMan, mai exact S-ul ala in pentagon ... cu rosu si galben ... hi! hi! ... soon!
Image Hosted by ImageShack.us
- am nevoie de soare

- vreau un hamac
Free Image Hosting

... si mai vreau multe, da' nu toate depind de mine ...


am fugit ... numai maine nu-i poimaine si e weekend ...
Free Image Hosting

Free Image Hosting

2 comments:

cenuse said...

eeei. cand am zis ca citesc carti extraordinare?

cartush said...

Nu, yo am zis ... :D