Wednesday, November 11, 2009

wishlist ...

... aşa ce-mi doresc să zboare timpul, ca mai apoi să încetinească brusc, să mă lase să mă desfăşor ... şi-l vreau aici, să mă trezească zâmbind, să-mi dea la o parte o şuvitză neastâmpărată, să mă ghideze spre geam, în timp ce-mi acoperă ochii, să simt mirosul de cafea d-aia buuună şi să elucidez misterul când în faţa ochilor mi se întinde un peisaj complet alb Image and video hosting by TinyPic ... un mic dejun cu ceai de mentă ... presărat cu hlizeli şi poveşti, un drum până la bunici, să-l tăvălim pe Pătru' ... şi să "construim" un om de "sapadă" ... Image and video hosting by TinyPic

sper ca măcar atunci timpul n-o să treacă prea repede ...
Image and video hosting by TinyPic
până o să vina atunci-ul ăla, gândurile mele îs in direcţiaImage and video hosting by TinyPic

Enjoy!
Image Hosted by ImageShack.us

Pătru' la pieptănat ...
Image and video hosting by TinyPic



Pătru' la joacă ...
Image and video hosting by TinyPic




... subliniez ... călătorului îi stă bine cu drumul ... iar pe drum, vezi multe ...
Image Hosted by ImageShack.us

eu am găsit o portiţă către un alt univers ...
Image and video hosting by TinyPic


... "by the way" ...
Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Anonymous said...

Timp, timp şi iarăşi timp. Din păcate războiul cu timpul poate fi cîştigat într-un singur fel.

Dealtfel, înţeleg de ce vrei să calci în afara timpului. Drăguţe dorinţe.

Numai bine.

Anonymous said...

Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj