Monday, December 14, 2009

Quiet, Please!

Today ... Last Working Monday! Image and video hosting by TinyPic

Dacă până acum am fost
SuperWoman , acu' mă gândesc în ce tre' să mă transform săptamâna asta pentru că am atâtea de făcut, încât efectiv mă sperii nu ştiu ce-am vrut să zic, da' yo-s mai curajoasă de felu' meu Image and video hosting by TinyPic deci nu mă sperii, da? Image and video hosting by TinyPic

Afară e friiig ... Image and video hosting by TinyPic însă nici urmă de "sapadă" Image and video hosting by TinyPic

Weekend-ul a fost sacrificat Image and video hosting by TinyPic ... şi voi mai sacrifica încă o zi ... dar am găsit timp pentru o porţie de papanaşi cu fetele mele ... Image and video hosting by TinyPic

Nu era de-ajuns că număr zile, ore şi alte minun
ăţii d-astea care măsoară chinul timpul ... acu' am ajuns să număr şi km PaMpucelului !? Image and video hosting by TinyPic

Am colinde în PaMpucel ... şi cââânt ... Image and video hosting by TinyPic

Vreau să treacă mai repede cele 123 de ore ...
Image and video hosting by TinyPic

Ce frumos ar fi să ningă pentru noi doi Image and video hosting by TinyPic ... să bem vinuţ fiert aromat, în casă să simt miros de portocală şi brad ... să ascultăm colinde, să facem un "uom di sapadă" Image and video hosting by TinyPic şi să nu-mi (mai) pese de nimik altceva ...
Image and video hosting by TinyPic

Few hours ...
Image Hosted by ImageShack.us

You know ...
Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

whiz-kid said...

Long distance love, ha? :)) greu greu
Si eu abia astept sa treaca cele aproximativ 120 ore..cam 5 zile :D
Nu mai e mult!
>:D< un spiridus rosu

cartush said...

whiiiiz >:D<