Tuesday, January 12, 2010

Pe locuri, fii gata ... Start 2010!

despre 2009 ...
- am învăţat că atunci când ceva trebuie să se schimbe în viaţa ta ... se va schimba ...

- am observat că timpul nu trece mereu cu aceeaşi viteză ...
Image and video hosting by TinyPic
- am învăţat lucruri noi, utile, complicate, dar fascinante ...

- am primit cele mai frumoase cadouri din ultimii ani ...
Image Hosted by ImageShack.us
- am găsit cutiuţa cu bileţelele de la Sufletzel scrise acum ... 8-9 ani ... în liceu
Image and video hosting by TinyPic
- am râs, m-am bronzat, am dansat, am plâns, am ridicat din umeri, am câstigat, am pierdut, am fost amabilă, dar şi răutăcioasă ...
Image and video hosting by TinyPic
- am câstigat câţiva prieteni noi şi câteva premii ...
- am leşinat exact ca Albă-ca-Zăpada în aşteptarea lui Făt-Frumos ... şi chiar a venit, măăă ... şi m-a salvat ... Image and video hosting by TinyPic
- am petrecut un Crăciun minunat ...
Image and video hosting by TinyPic
- n-am avut o vacanţă plină de aventuri ca-n anii trecuţi, dar a fost foarte, foarte frumos ...
- am făcut câteva surprizici reusite ...
Image and video hosting by TinyPic

... şi-am ajuns la final ...

despre 2010 ...
- m-a prins hlizind cu gura până la urechi şi cu şampania în mână ...
- Moşu' din 2009 mi-a adus nişte cărţi pe care pur şi simplu nu le pot lăsa din mână, motiv pentru care adorm târziu, sunt somnoroasă şi cam răutăcioasă uneori ... Cin' te-a pus Moşule?Image and video hosting by TinyPic
- am făcut deja câteva cadouri şi mai am nişte idei minunate ...
Image Hosted by ImageShack.us
- m-am jucat ore întregi cu un cuţu' năzbâtios şi frumos foc ... Image and video hosting by TinyPic
- sufăr puţin, da' garantez că nu se vede ...

- mi-am pus multe pe listă anul ăsta şi n-am de gând să-l las să treacă până n-o să realizez tot ... Image and video hosting by TinyPic
- surprizici la babord! Image and video hosting by TinyPic
- în clipa asta am în minte un refren bizar, da' il ignor ... Image and video hosting by TinyPic

mnoah, gata ... îl las pe numărător să-şi facă treaba ...


No comments: