Monday, March 15, 2010

When is the official start of spring?

da, da, ştiu ... ia uite, de când n-a(m) mai scris ...

scriu pentru că aşa am vrut eu, pentru că e soare Image and video hosting by TinyPic şi pentru că e o vreme aşa de frumoasă, optimistă şi liniştitoare ... ce-mi aminteste de prietena care, azi îşi sărbătoreşte ziua de naştere ... La Mulţi Ani! Image and video hosting by TinyPic

Past:
- ciubote de vis, flowers, my girls, chiţăieli, zăpezi, ger şi peştişori ... Image and video hosting by TinyPic

Present:

- Luni, soare Image and video hosting by TinyPic şi cele 3 zile jumate nesuferite ...

Future:
- weekend şi soare! Image and video hosting by TinyPic

isprava din weekend ... Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic<- hărnicuţu' e Mamy ...

eu îs ăsta -> Image and video hosting by TinyPic care se joacă ... Image and video hosting by TinyPic

da' a fost mistooo, cu ajutoare care-au testat fiecare ingredient, cu asistenţi chinezi care şi-au găsit de treaba prin laborator ... din păcate, minunata creaţie, s-a evaporat extrem de rapid ... Image and video hosting by TinyPic

Reteţa am găsit-o
aici .

No comments: