Friday, September 17, 2010

Free Thoughts ...


în ziua în care am scris postul de mai jos, am avut nişte trăiri aiurea ... aiurea rău!!! Image and video hosting by TinyPic

ce-i drept, mi-a dat mult de gândit ... şi am suferit, da' cred că mi-am învăţat lecţia. mai brusc aşa, şi cu ceva traume ... mai mult psihice şi materiale, decât fizice ... Image and video hosting by TinyPic

în rest, am lenevit pe malul Dunării, mi-am savurat cafeluţa într-o "bisetca" veritabilă Image and video hosting by TinyPic ... şi îmi pregătesc bocceluţa să părăsesc (iar) oraşul pentru 2 zile ...
Image and video hosting by TinyPic

vreau în jurul meu doar bucurie, soare şi entuziasm ... Free  Image Hosting

Image   Hosted by ImageShack.us Image   Hosted by ImageShack.us Image   Hosted by ImageShack.us




Joan Osbourne - What if God was one of us

No comments: