Monday, January 17, 2011

Silence ...

La Multi Ani! Image   Hosted by ImageShack.us


- cred ca am spart sampaniile prea cu ciuda anu' asta
- 2011 ne-a prins pe drumuri, la propriu ...
Image and video hosting  by TinyPic
- peisajul e de vis, insa nu reusesc sa ma bucur de el ... Image and video hosting by TinyPic
- pfff, nici nu se vede casa mea Image and video hosting by TinyPic ... da' cica tre' sa fiu curajoasa ... Image and video hosting by   TinyPic
- si ploua, ploua, ploua ...
Image and video hosting by  TinyPic
- n-am mai ras cu adevarat de cateva zile bune ...
Image and video hosting by TinyPic
- mi-am facut o gramajoara din ganduri, idei si dorinte ...
Image and video hosting by TinyPic
- mi-e dor de atatia oameni si de atatea lucruri, incat ... ohh, mai bine tac(i)!
Image and video hosting by TinyPic

iar privesc "cele" doua puncte ... nici nu ma mai intreb daca e o ironie a sortii sau coincidenta ...
Image and video hosting by TinyPic

011110 Image and video hosting by TinyPic

No comments: