Friday, May 13, 2011

Guess Where's Somewhere ...

cand am scris: "2011 <- să te văd !!! Image and video hosting by TinyPic " ... nu m-am gandit ca exact asa voi fi eu in 2011 ... apar, dispar ... apar, dispar Image and video hosting by TinyPic

sa revenim ... Image and video hosting by   TinyPic

pe langa dorul de casa si toate care deriva de aici, cel mai rau imi pare de altceva ... n-am cum sa remediez Image and video hosting by TinyPic , dar o sa ma revansez ... cumva ...
Image and video hosting by TinyPic


asaaa ... ghiciti voi ce-o sa fac eu de suparare? cu ce pot sa ma tratez? Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic & Image and video hosting by TinyPic & Image and video hosting by TinyPic



RĂBDÁRE, răbdări, s.f. 1. Faptul de a răbda; capacitate firească de a suporta greutăţi şi neplăceri fizice sau morale; putere de a aştepta în linişte desfăşurarea anumitor evenimente. (sursa dexonline.ro)

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Oare stiti voi cat de dor imi e? Image and video hosting by TinyPic


010010

No comments: