Tuesday, October 4, 2011

Just Another Tuesday ...




- s-a mai dus o zi ... si ma uit la numarator cum scad secunditzele ...
Image and video hosting by TinyPic
- am mai invatat niste chestii super, care s-au prins rapid de mine ...
Free  Image Hosting
- ma uit la calendar si am numarat inca 4 sesiuni de shopping ... cred ca e cazul sa mai cumpar un troler
Free   Image Hosting ... (stiu ca asta nu suna bine pentru unii ... Image Hosted by ImageShack.us )
- merg la sala
Image   Hosted by ImageShack.us si ma zbantui in toate nebuniile ...
- acum 20 de minute ma pregateam sa intru in hotel, afara ploua si am ridicat ochii spre cer Image and video hosting by TinyPic ... sa vad ce nor uracios se scutura deasupra mea ... si cand colo ... wow!!!
un ditamai curcubeul
Image Hosted by ImageShack.us imi zambea frumos ... cu niste culori vibrante ... Image and video hosting by TinyPic
(poza nu reuseste sa redea nici 30% din pacate ... si nu, nu exagerez deloc!!!)
am tulit-o val-vartej, pe scari, dupa aparatul foto ... et voilà!
Image and video hosting  by TinyPic



11110 Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

No comments: