Monday, March 12, 2012

It Smells Like Spring ...

am ajuns de ceva timp acasa ... asa, cu toate drumurile declarate inchise, cu aurora boreala vazuta (Image and video hosting by TinyPic), cu mai multe bagaje (decat de obicei Image   Hosted by ImageShack.us ) pline cu surprize si mici cadouri ... am ajuns la timp! Image and video hosting by TinyPic

nicaieri nu-i ca acasa Image and video hosting by TinyPic ... iar pentru mine acasa inseamna acolo unde sunt cei dragi Image and video hosting by TinyPic ...
Am planuit un pui de aventura Image and video hosting by TinyPic ... asa cum numai eu sunt in stare Image and video hosting by TinyPic ... o escapada care imi produce un sfarait de calcaie si o nerabdare cum nu pot descrie Image Hosted by ImageShack.us si in acelasi timp imi trezeste atatea amintiri frumoase ... toate astea fac loc zambetelor nostalgice care se instaleaza automat pe fata mea ... Image and video hosting by TinyPic

De ce sa tanjesc dupa lucruri frumoase, care-mi fac placere si carora le duc dorul ... cand pot foarte bine sa iau atitudine si sa le realizez ?!? Image and video hosting by TinyPic


Am ascultat Spice Girls la radio si mi-am incarcat bateriile cu tone de energie si buna-dispozitie! Image   Hosted by ImageShack.us



Sa aveti o primavara insorita!
Image Hosted by ImageShack.us

No comments: