Friday, December 20, 2013

Craciun Fericit!

acum 20 de ani, un articol din viata libera si parintii mei ma indemnau sa-i scriu o scrisoare lui Mos Craciun ... si am facut-o ... desi tin minte foarte bine ca ma aflam exact in momentul ala din viata, cand existenta lui Mos Craciun era pusa serios la indoiala (vorbea lumea Image and video hosting by TinyPic )
am gasit o felicitare frumoasa si i-am scris (in limba romana 
Image   Hosted by ImageShack.us ) l-am rugat sa-mi aduca doua masinute, una pentru mine si una pentru fratele meu, iar la final i-am urat sarbatori fericite si le-am transmis salutari spiridusilor.
am aplicat un timbru international (ca doar deh! Mos Craciun nu locuieste in Romania, totusi scrisoarea era in romaneste
DesiSmileys.com ) si am expediat-o.

Craciunul a fost foarte frumos (ca toate Craciunurile, de altfel), am primit exact ce i-am scris Mosului ca mi-as dori si la putin timp dupa Revelion, am primit raspunsul
Image and video hosting by TinyPic "magic", dovada "vie" ca Mosul exista Image and video hosting by TinyPic , ca lumea raspandea informatii eronate Image and video hosting by TinyPic , toate intrebarile mele isi gasisera raspuns intr-o clipa Image and video hosting by TinyPic ... si n-am ezitat nicio clipa sa flutur scrisoarea prin fata celor care ma luau in ras ... 

(inca mai fac asta  Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic )
Asadar, voua oamenilor mari si mici ... mi-as dori sa va aduc un strop de speranta si inocenta in suflet ...

Mos Craciun exista si traieste in sufletul fiecaruia dintre noi - este magia sarbatorilor de iarna, cand in casa miroase a brad, a cozonac si a portocale, cand sunetul colindelor inunda casele si sufletele tuturor, cand fugi in pijamale sa vezi ce cadou te asteapta sub brad, acea emotie a diminetii de Craciun cand ne-am dori ca timpul sa se opreasca. macar putin.

Craciun Fericit!
DesiSmileys.com
P.S. - Image and video hosting by TinyPic La Multi Ani! Image   Hosted by ImageShack.us

No comments: