Tuesday, August 21, 2007

Jurnal de calatorie ... iulie - august 2007


Galati - Romania -> Jönköping - Sweden (episodul 1)

Prima si ultima statie ... Bacau! Frumos oras, vazut statuia impresionanta a lu' Stefan, casa memoriala a lui Bacovia (inchisa in ziua respectiva) si in miezul noptzii ... tuleo ... destination Sweden! Traficul in Romania ... caca rau de tot, ah si era sa calcam si un fazan! Prin Ungaria asa si asa ... nici impresionant, nici plictisitor ... o bucatica de Slovacia si dup-aia Polonia! Frate, nu stiu de ce naiba sunt asa neinspiratzi de felul lor polonezii aia ... pe langa faptul ca sunt enervantzi si prost-crescutzi, pe autostrazile lor mooori de plictiseala! Nimik, dom'le ... nici macar un copac ... doar camp si strada ... atat! Si a fost si un accident ... concluzia ... am stat 7 ore ... saaapte! Ma rog, norokul nostru ca toate se intamplau noaptea! In Germania ... am vazut Berlinul ... taaare, numai ca am uitat sa mai casc ochii pe harta si ... uite-asa ne-am cam ratacit ... eee, mare chestie! Odata iesitzi la liman ... a intrat cartush-ul in pedale ... si goneta ... 160-180km/h ... cand hop o masina de Militzie! Franaaa ... pana la 120 ... viteza maxima admisa 110! Mda, ma depasesc domnii si ma invita sa-i urmez pana in prima parcare! OK! Not big deal! Permisul meu, pasaportul meu si al pasagerilor! Totzi perfect ok! Isi pune domnul manusile si desface fiecare bagajel ... nimik ilegal, da' eu clar paream suspecta! :)) Buuun! Imbarcarea si AMM-AMM! Ajunsi la feribot ... mai aveam de asteptat vreo 2 ore jumate ... am dat fuga la duty-free ... 9 baxuri cu bere, unul cu Pepsi, vreo 2 dulciuri si niste pastilutze gumate cu gust nasoool! Pe feribot, vant, mancare, somn (totzi mai putzin io) si inca o raita in duty-free (tot numa' io)! Thanks God ... am ajuns in Suedia! Ora 23:00, afara ziua beton! O sun pe Mami, la ei era miezul noptzii! Noi plini de viatza ... haaa ... am ajuuuns ... si-mi pica fisa ... shit ... e cam tarzior! Ehh ... ea se bucura de fiecare data cand vorbim! Cum am intrat pe usa ... dus si sooomn! eXcelent!

No comments: