Monday, August 27, 2007

Nice Song ...

Cautam melodia asta de vreo 2 luni ... si imi place tare de tot! Oricum, cica ar avea ceva vreme de cand e lansata, dar ... ma bucur ca am descoperit-o!

Auditzie placuta!



Alexandrina Hristov - Numai tu...


Tu, te ascunzi pe sub copaci,
Ferestrele mi le pazesti,
Astepti sa fac un pas, un gest -
Aceste jocuri le detest.

Tu, n-ai rabdare sa asculti,
Gura mi-o-nchizi cand ma saruti;
Si ne iubim, ne iubim, ne iubim -
Ca niste surdo-muti.

Numai tu, poti sa astepti
Cand zbor acasa...
Numai tu, cu ochii tai verzi,
Cu buzele gustoase...

Poezii de dragoste imi scrii -
Poezii ca niste chinuri dulci.
Mai bine-ar fi sa-mi scrii prostii
Si... sa te duci.

Eu numai una imi doresc :
Sa te iubesc,
Sa te astept, sa te visez
Si sa-ti arunc in piept sageti.

Numai tu, poti sa astepti
Cand zbor acasa...
Numai tu, cu ochii tai verzi,
Cu buzele gustoase...

Numai tu, tu ma-ncalzesti
Cand ma dezvelesc ma invelesti.
Numai tu, cu ochii tai verzi,
Cu mainile reci, cu mainile reci...

1 comment:

Anonymous said...

Imi place mult muzica Alexandrinei..ma bucur ca imi impartasesti gusturile muzicale...e altfel intr-un mod deosebit de frumos..te pup