Thursday, September 3, 2009

No Title ... because ... The Title Says Everything!

de data asta n-am introducere ... Image Hosted by ImageShack.us

- am renuntat sa ma (mai) uit la TV ... in schimb am terminat de citit carti frumoase ... Image and video hosting by TinyPic

- 2 zile ... calculatorul meu mi-a testat rabdarea ... si pana sa rezolv tampeniile ... m-au trecut multe ganduri Image and video hosting by TinyPic si dup-aia ma gandeam ... mah, da' monitoru' saracu' merge ... mai bine-l arunc cu totu' Image and video hosting by TinyPic ... n-a fost nevoie ... norocu' lui!!!
Image Hosted by ImageShack.us

- am chef sa vopsesc o casa, un gard sau o bancutza ... Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

- azi m-apuc serios de Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Mamy are nevoie de o surpri si de pauza ...
Image Hosted by ImageShack.us

- am umbrela roooz ... Image and video hosting by TinyPic

- sunt in urma cu orele de somn ... de ceva timp de-acum ...

- de o luna sunt printre oameni sanatosi ... dintotdeauna am dispretzuit ... pupincuristii ... Image and video hosting by TinyPic

- din gasca noastra de la facultate -> fetele au 25 de ani ... baietii au inca 24 ... Image and video hosting by TinyPic

- am nevoie de mult soare Image and video hosting by TinyPic sau de zapada ... ca sa supravietuiesc si sa functionez in parametrii normali ... lumina puternica sau caldura (minim 26 de grade) ...

- incet, dar sigur ... creste nivelul de optimism ... Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
- mai am de aruncat o singura fila din calendar ...
Image Hosted by ImageShack.us

- calatorului ii sta bine cu drumul ... si oricum, numai un drum ma linisteste pe deplin ... cu cat mai lung, cu atat mai bun ...
Image and video hosting by TinyPic
- bugetul meu e in suferintza maxima ... recunosc ... imi cumpar toate prostiile ... "utile" ... si cu ghilimele, si fara ... Image and video hosting by TinyPic

- vine toamna, mah ... frunzele capata nuante mirifice ... pasarile pleaca ... mie mi-e dor de scoala ... de fapt, de atmosfera de acolo ...
Image Hosted by ImageShack.us

Gata!
The End ...

P.S. - Wake Me Up When October Ends ...

No comments: