Thursday, September 24, 2009

A Special Taste ...


Incepand de ieri, toate zilele trebuie sa fie eXcelente ... am zis trebuie, nu sper! Image and video hosting by TinyPic
Ieri dimineata am desfacut un pachet din cafeaua mea favorita Image and video hosting by TinyPic asta dupa ce o luna si ceva am baut o chestie ciudata ... nu exista alta mai buna sau mai aromata ... n-am gasit nici macar una care sa-i semene la gust ... pe langa faptul ca are o aroma deosebita, o pretuiesc intr-un mod aparte pentru ca placerea asta de a savura minunata cafea e limitata, chiar daca limita e cam departe ... tot o pretuiesc ...
Image and video hosting by TinyPic

daaa, hai saritzi cu avant si energie sa spunetzi ca nu-mi mai ajunge cafeaua romaneasca ... ca m-am "ajuns" dom'le si ca stramb din nas ...
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

va las pe voi sa va agitatzi ... eu imi savurez minunatzia din cana, zambesc si privesc cele doua puncte
Image and video hosting by TinyPic ... iar intre timp imi petrec fiecare dupa-amiaza intr-o companie eXtrem de placuta ... se stiu ele ... Image and video hosting by TinyPic

Ceasul diminetzii e aurul vietzii ... - cat adevar!!!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

P.S. - Image and video hosting by TinyPic
... cam asa am sa fac eu pe la sfarsitul lunii octombrie ...
Image and video hosting by TinyPic

No comments: