Friday, June 8, 2012

Changing the Change ...

(nu-mi place sa fiu scuturata de manecutza pentru ca nu mai scriu pe blog ... dar e bine s-o faca cineva si pe asta) Image and video hosting by TinyPic

acum o luna am luat o decizie ... genul ala de decizie -
 Image and video hosting  by TinyPic it's now or never - care implica multa bataie de cap. 

Inainte de anuntul oficial am auzit o vorba: "sa nu scuipi niciodata in fantana din care ai baut apa". DesiSmileys.com Foarte bine zis!

Mi-a dat de gandit si cu toate ca intr-o oarecare masura eram destul de inversunata, am reusit sa obtin un happy end emotionant.Image and video hosting by TinyPic


Ba mai mult decat atat, am pastrat legatura cu oamenii de calitate. (cum ziceam mai demult ... mai bine putini si buni)  Image   Hosted by ImageShack.us

Notiunile capata alt sens, prioritatile se schimba si ritmul e antrenant. Image and video hosting by TinyPic


Drept "bonus" astazi la 6:20 (AM) priveam roata din stanga fata a masinii si credeam ca pana e de fapt o glumitza ... 
 Image and video hosting by TinyPic  "PitStop-ul" a venit cat ai clipi. Image and video hosting by TinyPic
Am ajuns cu 7 minute intarziere ... record curat. Image and video hosting by TinyPic

Numai bine! Image and video hosting by TinyPic


DesiSmileys.com

No comments: