Wednesday, June 13, 2012

Memories & Feelings

Duminica am mers la vot (ca orice alt cetatean responsabil) si am votat in clasa in care am studiat 7 ani de scoala generala (clasa a VIII-a am facut-o in deplasare pentru ca riscam sa ne cada palierul in cap)  Image   Hosted by ImageShack.us
 
Am intrat in scoala si dupa atatia ani ... avea exact acelasi miros placut de dimineata ... e relativ complicat sa explic pentru ca eu pastrez mirosurile in minte si le asociez unor locuri sau momente de care-mi amintesc ... si dupa multi ani. Image and video hosting by TinyPic 

Clasa mi-a parut mult mai mica acum, dar la fel de frumos luminata si curata.


Am coborat scarile incet si mi-a revenit in minte bucuria ce-o traiam in perioada asta a anului ... se apropia vacantza, eram nerabdatori sa urcam pe scena sa ne luam premiile
Image and video hosting by TinyPic si sa uitam de lectii pentru urmatoarele 3 luni ... Image and video hosting by TinyPic


stiu ca oamenii mari au concediu
Image and video hosting by TinyPic eu insa ... nu voi putea formula niciodata "plecam in concediu" ... Nu!!! 
Noi mergem in  Image and video hosting by TinyPic vacantza!!!Image   Hosted by ImageShack.us


DesiSmileys.com



No comments: